lördag 2 december 2017

Kastar tärning

Halloj!
Det skrivs inte i någon väldig takt här, och det ber vi om ursäkt för. En anledning är att min webbläsare hindrar mig från att logga in på bloggen, men nu ska det vara löst. 

Wow! Det är det ord som bäst beskriver vår Svarta Solen-special. Det var otroligt roligt att spela in, och att ta något som vi har varit så nära under så lång tid och få uttrycka våra tankar om det kändes fantastiskt. Min förhoppning är att läslusten håller i sig så vi kan få till bra snack om äldre moduler från Äventyrsspel. Just nu siktar vi på Kult. 

20 timmar återstår av kickstartern för Riotminds Kaldarox. Man talar om den segaste rollspelskockastartern genom tiderna, men jag känner mig bara taggad på boxen. Att det ännu släpps fysiska modulboxar till rollspel är fantastiskt. 

Jag vill passa på att tacka alla medlemmar på rollspel.nu och Bräd- och rollspelsforum som ständigt kommer med tips och idéer på ämnen att snacka om. Vi hörs snart igen!

/Kristoffer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar