onsdag 11 oktober 2017

Utan att säga för mycket

Halloj! Kristoffer här!
Efter att de två första avsnitten kom så tätt inpå varandra känns beslutet om två avsnitt i månaden väldigt tomt. Jag och Patrik vill helst spela in hela tiden, men det skulle inte finnas någon tid till att spela då, och eftersom vi vill ge er så givande snack som möjligt om så mycket olika spel som möjligt, och bara idag har jag spelat mer än jag gjort på månader. Jag är så klart överlycklig över detta och kan knappt bärga mig, utan vill genast slå en signal till Patrik och nå ut till er. Men som vi nämnt i podden så har Patrik spelkväll på onsdagar, så idag blir det inget samtal.

Nästa vecka kommer ett nytt avsnitt, som förhoppningsvis blir sprängfyllt med härliga diskussioner. Vi har fått in en hel del ämnen och förslag, så vi kommer att snacka en hel del kring dessa.

Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar